22.05

Hejsan, har precis kommit hem från stan. Sitter här med lite Ben&Jerry´s, mycket gott(a) Filmen som vi såg var otroligt bra. Det hände någonting hela tiden, vilket jag älskar. Kunde inte fatta att filmen var i två och en halv timme. Det kändes som ungefär en timme. Vilket betyder att filmen är bra. Själv kunde jag ha önskat att de hade gjort filmen ytteligare en halv timme. De hade förkortat slutet lite väl mycket. Så allt bara kom på samma gång, vilket var lite synd. Men fram till den sista kvarten så var filmen så otroligt bra. Varför jag tycker som jag gör beror nog på att jag har läst boken, vilket förändrar allt. Har du inte läst boken är filmen helt anorlunda, på ett bra sätt. Men den är ändå verkligen värrd att se. Så har du tänkt att se den, gör det! Du kommer inte ångra dig(; 
Ja nog om filmen. Jag och mamma gick ju runt på stan ända sen klockan ett på dagen. Jag tror vi gick in på alla affärer som fanns. Men jag hittade typ ingenting, det är helt otroligt. Jag köpte en leopardsjal och två hårband från H&M. Det var allt, jag tror det aldrig har hänt. Men det är bra att spara också, då har man mer tills nästa gång man shoppar. Jag kollade också på ett par vita Converse skor, som jag ska köpa. Men de fanns inte i 38. Vilket var lite trist, men jag ska ha ett par. Ja innan bion åt vi på Pizzahut. Mycket gott, men det tar ett tag att få maten bara. Ja efter bion drog vi oss hem till tåget på en gång och jag är jätte trött. Men jag ska hoppa i säng snart. Godnatt! :)

Bilder på sakerna kommer imorgon (;

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0