18.02

Nu sitter jag här vid datorn och jag absolut ingenting. Lite trist kanske när det är alla hjärtans dag och allt. Men som sagt jag har ingen pojkväm. Så det blir inte samma sak då lixom. Men det är sånt man får tåla ;p Men jag vill ändå säga Glad alla hjärtans dag till alla :) Ikväll ska jag väll sitta här och hänga. Käka lite godis och vara med familjen. Jag var ju ute med syster förut och jag fick några riktigt fina bilder. Tänkte att jag skulle dela med mig några av dem:)


Bild från idag, på morgonen.


Syster och jag från idag.

Kommer fler bilder under andra inlägg.  Jag tog några fler faktiskt ;p

Kommentarer
Postat av: bbaralexandra

Jätte fint lyster, och fina färger det blev ;D

2009-02-15 @ 17:15:29
URL: http://bbaralexandra.blogg.se.se
Postat av: S

Den understa bilden var över expanderad, synd .

Den översta var fin.

2009-02-15 @ 19:27:09
Postat av: bella

Tack alle, jag tyckte också det:)

Sen till S, jag tyckte att bilden skulle vara så(;

2009-02-15 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0