14.51

sitter här och pratar med emilia, mycket trevligt. Sen ska mamma köpa hem semlor idag(a) så det blir semla när jag kommer hem från träningen, vad trevligt. Har inte gjort någonting sen jag nyss skrev, jo jag åt lunch. Haha men det var det mest spännande. Sen har mina skor från nelly kommit, ska hemta dem i morgon :) Ska bli jätte kul att se om de är lika snygga som på bild. Brukar inte vara så men ändå. Har varit inne och kollat på topshop. Hittade jätte fina grejer som jag jätte gärna skulle vilja ha i min garderob. Men priset på allt det här blir ca 2300 kr, vilket är en del. Så det är baraatt spara för mig. Sen verkar det som om det är bliggare att handla på nätet än i affären. Den turkosa tjolen har jag fast i korall och den kostade 400 i affär men ca 300 på nätet. Vilket är lite konstigt.  Förästen är det någon som vet hur mycket frakten är på topshop? ni kan väl skriva ett inlägg om ni vet? :)

vad tycker ni, något ni skulle kunna tänka er? :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag gillade väskan, kjolen och klänningen mest. Men det andra var också fint men inte direkt så mycket min stil=)

2009-02-24 @ 22:58:11
URL: http://blondisligan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar allt utom skorna dom e lite för mkt för min smak :) men dom passar nog jääte bra på dig :)

2009-02-26 @ 19:50:14
Postat av: Alexandra

Jag gillar allt utom skorna dom e lite för mkt för min smak :) men dom passar nog jääte bra på dig :)

2009-02-26 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0