14.10

Nu sitter jag här och inte gör någonting typ, har precis varit ute och fotat lite med nya kameran(a) Det blev nog någon fin bild i alla fall, haha. Gästerna komemr runt fem, så det är ett tag kvar. Kollar lite på tv, men dfinns inte direkt något att kolla på. Åkte till centrum med mamma, syster och mormor runt elva, tänkte jag skulle hitta något att ha på mig ikväll, men nej då det gjorde jag inte. Ska nog åka till stan snart, finns en affär Elise som verkar ha super fina klänningar. De kostar runt 1000 lappen, men det är det värt om den sitter bra och de är verkligen jte fina. Min stil, lätt :)
Men nu t'nkte jag vila lite, ska nog öva glosor, på sin födelsedag vilket suger. men men vad ska man göra.
Ha det bra! :)

Biler

Lite små grejer bara.


Systemkameran! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0