14.20

Hejsan :)
Har presic duschat och gjort mig klar, var ute och sprang med mamma innan. Det blev 6 kilometer idag då, var faktist inte alls så jobbigt som jag trodde. Vilket är bra :)Men jag vet inte vas jag ska göra resten av dagen, eftersom vi börjar imorgon så ska jag gå och lägga mig tidigt. Så jag är pigg imorgon och inte ser helt död ut. Känner mig jätte tråkig att jag bara sitter hemma och inte gör någonting typ, men det är faktist skönt ibland tycker jag, speciellt när skolan snart börjar. Då får man massa att göra och har inte direkt tid med att inte göra någonting. Trist också att gymnastiken inte börjar fören på tisdag, nästa vecka. Saknar faktist den. Men nu ska jag inte gnälla mera.

Men nu tänkte jag att jag skulle gå ner och göra lite nudlar till mig, jag är super hungrig. Speciellt nu när jag har varit ute och prungit också, känner mig helt tom i magen. Så hare bra! puss o kram

Dagens bild - älskar er tjejer!
  
Bild av: Karolin

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill oxå vara så hurtig som du är. men jag måste bara få igång mig själv och peppra mig själv=)

2009-01-08 @ 19:25:53
URL: http://blondisligan.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag vill oxå vara så hurtig som du. Men jag måste bara komma igång och peppra mig =)

2009-01-08 @ 19:26:57
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0