16.02

shooo :)
Har presic kommit hem från träningen, ska nog hoppa i duschen snart. Det var en riktigt bra träning idag, jag körde faktist en ny grej och jag känner mig jätte stolt. Körde rondat-flickis-sträck med helskruv på tumblinget, vilket känns otroligt kul.För då känns det som man kommer någonstans, vilket gör det mycket roligare. Körde faktist ock en dubbel, gillar inte dubbel har inte kontrollen på den så känns bra att jag körde. Vet inte om ni nyss fattade vad jag sa men men, haha. Har inte gjort så mycket innan träningen idag, bara varit hemma och tagit det lungt. Ska inte göra så mycket nu efter träningen heller, jag orkar verkligen inte. Men nu ska jag dra mig, seee yaa :)


Fin bid på steff  i sommras :)

Kommentarer
Postat av: danni

du är så duktig bella :D <3

2009-02-01 @ 01:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0