16.42

tjingelipling :)
Kom ur duschen för en stund sedan, sen har jag bara varit inne och kollat på kläder. Som ungefär jag har gjort under hela min dag, jag kan inte få nog av det(a) Sen har jag varit och tränat också, började att köra lite uppvärming i 15 minuter, efter det överkroppen, mage och ben. Körde också 20 minuter kondition efteråt. Känns riktigt bra, sen träffade jag också min färe vän steff på gymmet också. Tydligen börjar deras träning också den 13 januari. Trodde det bara var vi som gjorde de. Sn har jag inte gjort så mycket, men ska snart sluta skriva. Det är snart mat.
Men jag måste bara visa tre fina klänningar jag hittade på stylebystars.com, de alla tre är super fina. Men jag vet inte vilken jag ska köpa om jag nu ska det ;p Men man kan ju hoppas. Sen tycker jag att folk ska KOMMENTERA mera, då skulle jag bli mycket gladare. Så nu har ni chansen, vilken tycker ni är finast? :)

  
Jag tror nästan att jag gillar den första mest :)


Kommentarer
Postat av: S

den sista va finast :D

2009-01-11 @ 16:51:50
Postat av: savannah

nej den andra var snyggast! :D Den tror jag faktist att man skulle kunna köpa för jag tror att det är en sån klänning som sitter någolunda bra på alla :P

PUSSSS

2009-01-12 @ 19:24:09
Postat av: savannah

haha nu är jag här igen ;) Tänkte bara säga att den sista var också skiiiit snygg (a)

PUSSSS

2009-01-12 @ 19:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0