20.57

Har presic kollat på America´s next topmodel, har faktist aldrig följt en hel sesong av det. Kanske blir första gången i år. Menmen, nog om det. Idag har jag inte gjort speciellt mycket men sista dagen jag gör det. Har spelat lite guitar hero, spelade faktist på medium har aldrig gjort det förut så jag känner mig jätte stolt(a) Sen har jag kollat lite på tv också. Var på en kort prommenad med min amma och syster efter maten, mycket trevligt. Nu har jag tänkt hoppa i säng och läsa mina böcker, har en engelsk och en svensk. Jag säger bara att ni måste läsa boken Millenium, jag är på sista boken nu, som jag själv tycker är lite lång tråkig. Har kommit till sida 450 ungefär och nu börjar den bli spännande. Men den första och den andra boken är otroligt bra, så läs den. Ni kommer inte ångra er :) Men nu ska jag hoppa i säng.

 Millenium böckerna, ettan och tvåan (:


Puss o kram
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en jätte bra blogg. Den är rolig att läsa, men jag skulle vilja se lite mer bilder.

2009-01-08 @ 19:22:13
Postat av: bella

haha tack, jo men det tycker jag själv att det ska:)

2009-01-08 @ 20:55:13
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0