21.22

Hejsan bloggen :)
Sitter här och lyssnar lite på mucik, ska kanske gå ner och ta lite godis snart(a) Idag har varit en bra dag för mig, sjålva då, har den varit bra? Jag sprang inte idag som jag skulle mendet var otroligt halt ute, gick på en kort prommenad efter maten. Men jag var hos pappa och städade sen åkte vi fyrhjuling, det var otroligt kul, har aldrig gjort det föru(a) men nu har jag det ;p sen åkte vi hem och åt. Mamma har varit i stan hela dagen med mormor typ, vi hade tänkt att gå på bio men ingen orkade. Sen har vi inte gjort så mycket, men nu ska jag sluta. Puss puss 

Bilder från idag :)
   
På ´bilderna har vi då, syster, pappa och jag(a)

Kommentarer
Postat av: Julia

Visst är det roligt att åka fyrhjuling!! Jag as garva när jag åkte:)

2009-01-25 @ 15:59:57
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0