21.45

tjingeling :)
Hur har eran dag varit då?:) Jag har inte gjort så mycket idag men det har varit en bra dag i alla fall. Sitter och kollar lite på tv nu, har fått en ny labptop som vi kan ha vardagsrummet. Den är jätte söt ;p Var ju och städade i hallen till klockan kvart över ett typ, var med linn ungefär en timme på slutet istället för att städa. Det är alexandras lilla syster, som är super söt :) Vi ritade jätte fina täckningar och lekte på tumblinggolven. Sen har jag varit hemma lite, åkte till pappas jobb han skulle tvätta bilen. Sen städade jag och marre så att vi skulle få lite extra pengar(a)
Sen har jag varit hemma och ätit glas med grädde, det var jätte gott kan jag säga. Men nu ska jag nog köra lite styrka och sedan hoppa i duschen, ha det bra!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0