3 dagar kvar

Idag är det bara tre dagar kvar tills min födelsedag, haha jag vet att det låter barnsligt.  Men alla älskar ju födelsedagar, i alla fall jag(a) Men strunt i det nu, idag har det varit en helt okej dag, vi hade hemkunskap och ea på förmiddagen, har gjort klar min hemkunskap snart vilket är skönt. Sen hade vi engelska, det gick riktigt bra läste mycket u min bok, vi fick göra vad vi ville vilket var trevligt. Sen så blev jag jätte rädd när det stog en kille utanför fönstret så jag hoppade av min stol, vilket var väldigt pinsamt, men kul ;p

Sen efter skolan drog jag mig till centrum med julia och handlade present till Frida, vet att det är sent men bättre sent än aldrig som man brukar säga. Sen nu ska jag på en prommis och sedan dax för träning. Ha det bra:)


PUSS


Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Behöver just Din hjälp,

läs på min blogg och se om du kan hjälpa mig! :)



Kram

/LM

2009-01-28 @ 17:51:32
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0