7 januari, onsdag

hejsan bloggläsare :)
Hur har eran dag varit? har varit i skolan idag då, var faktist kul att börja i igen efter lovet. Jag tycker det är så tråkigt att vara hemma så länge. Så att komma till skolan känns riktigt skönt. Inte för att vi fick så mycket att göra, men andå man får träffa vänner. Vi hade Engelska och svenska på förmiddagen, vi gick igenom vårat nya projekt i engelskan och sen efter fick vi läsa lite. På svenskan fick vi hämta egna uppgifter och sen skrev jag min handlingsplan i svenskan, så det var det. Sedan på ean så hade vi ea och jag hade sån otrolig mensvärk att jag var tvungn att gå en prommenad för att jag inte skulle svimma, men det gick över sen som tur var. Men nu måste jag skynda mig om jag vill följa med mamma och pappa, men ha det bra! :)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: steff

halooooooou, jag trodde alla började imorrn ? <3

2009-01-07 @ 22:24:37
URL: http://stejf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0