Design

ja, nu är det så att jag har försökt att förbättra min design här på bloggen. Eller okej, jag har försökt skaffa en design. Förut hade jag ingen, men jag tyckte att det såg så tråkigt ut, så jag tänkte att jag i alla fall kunde prova om jag kan göra en. Ja men ni ser ju själva hur jag lyckades ;p Men jag ska höra med några vänner om de kan hjälpa mig med designen. Så får vi hoppas att de kan de. För såhär vill jag inte att det ska se ut. Men tills vidare får ni nöja er med de här.
Nu är det så att jag ville ha den här bilden på headern, men den blir bara sådär lång som ni ser ovan, jag vill ha den längre. Nedanför ser ni bilden på hur jag vill ha den. Så hoppas någon vän hjälper mig.

Bilden, så som den skulle sett ut.


peas and love //bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0