design

Nu har jag bytt min design, ifall ni har missat det, jag tycker det blev bätte än förra gången. Men jag är ju inte så bra på sånt här så vad vet jag. Vad tycker ni? :) själv skulle jag behöva lite hjälp, som jag sa att jag skulle skaffa förra gången som jag inte har gjort, men nu ska jag göra det.
Men jag ska gå och läsa nu, är faktist lite trött. Känns i kroppen att man har tränat, gick på en prommenad med mamma också efter maten. Så kroppen är lite trött, men jag sover mycket bättre när jag tränar mycket. Så jag kommer nog sova gott i natt :) Men nu ska jag sluta skriva, hare bra :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: jenny

Designen blev jätte bra! :) <333

2009-01-12 @ 20:42:25
URL: http://jeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0