fredag

Ja då var det fredag då! :)
Har varit en mycket lång dag idag och annu är den inte slut, så jag har en lång lång dag framför mig. Men det är alltid kul med långa dagar, man hinner såmycket. Idag gick jag upp klockan kvart i sex, förstår ni KVART I SEX. Så tidigt går jag inte äns upp på vardagarna. Jag och mamma skulle gå på MQ rean, om du är medlem inom MQ typ, så fick du kommapå en rea som höll på från 7 till 10 (; Så jag och mamma cyklade till centrum vid kvart i sju typ. När vi kom fram så hade de inte öppnat dörrarna så vi fick stå och frysa ett tag, men till sisy öppnade dem. Visade sig att burgerking dörrarna hade öpnat tidigare vilket var lite surt. Men jag köpte i alla fall en tröja, en vanlig svart bara. Men den kan säkert komma till använding någon gång. Sen har jag mest syttit och kollat på tv, sen har jag och min syster bakat en äppelkaka, som blev jätte god. Men nu sitter jag och vntar på min käre vän karolin som ska komma till mig, vi ska ha tjej kväll med alla våra vänner ikväll. Så vi tänkte vara lite tillsammans innan. Men hare bra!

Förästen jag var inne och kollade på nelly.com idag och hittade dessa fina klänningar. En längst till höger fanns bara i M/L men andra i XS/S, så jag hoppas att jag kan ha den längst till vänster. Kostar 349 kr, vilket inte alls är mycket. Så jag kanske ska köpa den. Frakten kostar 39 kr, vilket var ett bra pris! 


Peas


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket märke är det på den till vänster? :) jättefina!

2009-01-04 @ 18:11:37
Postat av: bella

vet faktist inte ;p<3

2009-01-04 @ 18:25:23
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0