fredag

Hejsan :)
Äntligen fredag, sitter här nu vid datan och äter en citronkaka med ett glas mjölk(a) Iad var det då sissta veckan på projekt veckan vilket känns underbart. Nu är det ämnesvecka nästa vecka, vilket kommer göra attvi får mer att göra, men sånt är livet. Men ändå skönt att det är helg.
Igår skrev jag inget, men jag var hos frisören efter skolan, jag klippte bara topparna och färgade blont, samma färg som jag har. Det blev jätte bar tycker jag. Sene fter åkte vi direkt till min farmor för min faster fyllde år, så vi åt mat och fikade lite. Vi fick smörgåstårta till middagen det var super gott.
Idag har vi inte gjort så mycket på ean, jag gjorde bara klart projektet och sedan lämnade in det vid tio. Sen satt vi och spelade kort typ resten av hela förmiddagen. Sen var vi i gympasalen och spelade spökboll på eftermiddagen. Men nu ska jag sluta skriva och kolla lite på tv, hare bra!:)


puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0