fredag, 9 januari

hejsan bloggläsare :)
Hur har er dag varit då? Min har varit riktigt bra i alla fall, har varit i skolan då till klockan två. Hade ea på förmiddagen i tre timmar(a) Vilket var otroligt skönt, slapp sitta på någon lektion. Men jag jobbade faktist fyra sidor i boken. Jag satt med alexandra och tobbe men de dissade mig hela tiden och jag fick inte veta någonting så jag jobbade mera, vilket var bra.
Sen på lunchrasten så försvann karro så jag sprang ut och letade efter henne men ihittade henne inte, men tillslut så hörde jag henne roppa mitt namn. Hon hade kommit in och då hörde hon att våra vänner sa att jag var ute och letade, så då prang hon ut igen. Vilket var tur ;p Men sen hade vi bara en kort projektuppstart i en timme. Vi ska ha ett NO projekt om planeter och sånt, vilket jag suuuuuger på. Men alltid bra att lära sig någonting nytt :)
Efter skolan var jag med mina kära vänner, simon, adam och karro. Var riktigt längesen vi var alla fyra så det var trevligt tycker jag. Vi var och åt på elegante eller karro åt, haha. Sen gick vi hem till mig och bara satt och pratade lite. Sen nu har jag ätit och varit på prommis. Men nu är jag jätte trött så jag ska dra mig till sängs ha det bra!

Bild från i sommras :)


puss

Kommentarer
Postat av: emmui

guu va fin design gumman ! :D <33333

2009-01-09 @ 22:46:31
URL: http://emelindaengholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0