fredag

Helloj :)
Sitter och kollar på Lets Dance, eller jag bloggar nu. Men tittar lite nere i hörnet på tv:n. Själv håller jag på Laila om jag måste hålla på någon, är inte så jätte insatt i programet ;p Men nog om det.
Hur har eran dag varit idag då? Min har i alla fall varit bra, känns som om det mesta har gått bra idag. Varit i skolan idag då, till klockan 2 en timme mindre än de andra dagarna. Hade EA på förmiddan, gick riktigt bra tycker jag började skriva om planeterna, har bara skrivit om två planeter och lite inledning(a) Men jag ska faktist plugga nu i helgen. så det ska nog gå bra, hoppas jag i alla fall. Sen hade vi lite chill på eftermiddagen, sista timmen bara. Men jag jobbade med min hemkunskap, vilket känns riktigt bra.
Efter skolan var jag med karro, vi gick inte hem till någon av ossför att det bara blev kronligt då, så vi gick till simhallen och satt oss där och åt pommes(a) och pratade lite, men det var trevligt. Sen åkte jag hem och satt mig och kollade på one tree hill. Sedan efter det var det dax för tränin och det gick riktigt bra tycker jag. Mne nu ska jag sluta" hare bra

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0