lördag

Hejsan :)
Asså jag har inte kunnat skriva några inlägg under dagen, gick inte att logga in på sidan. Så det har ju varit trist, men nu funkar det. Har inte gjort speciellt mycket idag så jag har ändå inte nåot att skriva typ ;p Men något får jag väll fram.
Jag vaknade klockan åtta idag, eller mamma väkte mig. Jag vill vakna tidigare för annars kommer jag inte sova på kvällen och då blir det fel när skolan är igång igen. Sem gillar jag att vara uppe tidigt. Sen var jag och mamma ute och sprang, skulle ha sprungit 5 km men mamma kände att hon var lite förskyld. Så hon sprang fyra och jag sprang sju kilometer istället. Men det var ju bara bätre för mig, men det var jobbigt kan jag säga. I alla fall på slutet.
Sen efter har jag städt i mitt rum, vilket inte tar så lång tid. Lite senare gick jag, syster och mamma upp till mormor och morfar en sväng och åt lite fika. Sen till Ica och efter det drog vi oss hemmåt. Var ute på en kortis med mamma innen maten också, ja det var min dag. hur har eran varit? :) Har lite bilder nedanför på mina outfits under veckan, var bara i skolan tre dagar så det blev inga fler outfits.  Hare bra!

Outfit, onsdag
  
Svarta Jeans: JC
Vitt linne: MQ
Munkjacka: Adidas

Outfit, torsdag
 
Lila linne: MQ
Svart spetstopp: Gina Tricot
Svart tubkjol: Gina tricot
Strumpbyxor: H&M

Outfit, fredag
 
Jeans: Cheap Monday
Vitt linne: MQ
Svart tröja: MQ
Blommig "halsduk" : MQ


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0