lördag

God morgon allihoppa :)
Vaknade runt kvart över åtta idag, kände att jag skulle gå upp då också. Idag är det städning i hallen, så jag tänkte att jag kanske ska gå dit och hjälpa till, mamma saka gå så jag tänkte hänga på. Har ändå inget bättre för mig här hemma. Har precis ätit frukost, havregrynsgröt och en macka, mycket gott :) Vet faktist inte vad jag ska göra resten av dagen, men jag vill igentligen åka till stan, men vet inte om jag orkar idag. Vad ska ni hitta på då? :)
Ska gå ner nu, ska gå på en prommenad med mamma innan vi drar oss till hallen, ha det bra :)



Linnea, Alle och Jag till vårat engelska projekt :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: 'f

Haha! Jag gick upp innnan dej! det är rekord :D

2009-01-17 @ 23:17:50
URL: http://ffridalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0