lördag

hej allihoppa! :)
Hu är det med er idag då? För mig är det bra, har varit en riktigt bra fag idag, tycker jag. Sen skrev jag ingenting igår kväll, jag var ju hemma hos savannah med mina käraste vänner :) Vi hade jätte kul, kan säga att det var lite jobbigt att åka dit, blev lite krongel med bussen men det löste sig, stackars savannah som måste åka sådär långt varända dag. Men man vänjer sig väll. Hon bor i bålsta, så när vi kom fram och skulle ta bussen så sa han att våra remsor int funkade, vilket var lågiskt eftersom att vi inte var i stockolm längre. Så vi fick betala 24 kr var istället ;p Men efter det gick det bra. När vi kom hem till savannah så började vi värma pizzorna i ungen eftersom vi var sex tog det ett tag. Så vi satt och pratade och hade trevligt medans vi åt. Efter det sjöng vi singstar och alle, julia och karro hade sin egen lilla show där. Bilder kommer imorgon. Så kvällen blev mycket lyckad :)

Ja lördag var det då, jo jag blev väckt klockan nio, eller jag var nästan vaken då mamma väckte mig. Jag vill inte sova så länge på mornarna, för då kan jag inte sova på kvällen. Jag åt lite frukost och läste frida(a) Sen lite senare åkte vi till centrum, kollade på MQ rean idag igen. Men vet aldrig om man kanske missar något, vilket jag hade gjort. När jag kom in såg jag ett par beiga chinos, har altid velat ha ett par. Så jag provade dem och tyckte att de sat riktigt bra, så de tog jag. Sen var det ju halva priset också :) Åkte till ica efter det och handlade lite mat, okej inte lite vi stor handlade. Det tog ett tag och handla kan jag säga. Sen så hyrde vi kungfu panda, den var faktist riktigt rolig, min humor(a) Ja sen åt vi lite middag, tacos. Det var riktigt gott, länge sen jag åt det. Och efter maten blev det en prommis. Ja det har varit min dag, men nu hade jag tänkt sluta skriva, ha det bra!

Chinos
 Kan säga att det här inte alls var någon bra bild, menmen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jaa, det var verkligen en bra kväll. Lite pinsamt uppträdande bara men det är ju så det är ibland:) puss puss<3

2009-01-04 @ 00:23:20
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0