Måndag

Halloj :)
Såg ni att jag fixade bilden igår(a) haha. Okej den blev inte direkt som jag hade tänkt mig, men det får duga så länge.
Vad ska folk göra denna Måndag då? själv har jag ingen aning om vad jagka hitta på, har tänkt att jag ska läsa lite. Sen får vi väll se vad som kommer upp, tror inte att det men man vet aldrig. Vill nog bara chilla idag också, faktist jätte skönt. Nu när skolan börjar på onsdag känns det som om det behövs. Tror att jag ska springa ikväll, så det är väll det ända som är planerat. Snart ska jag nog göra lunch till mig och syster, det blir nog pizza. Vääääldigt onyttigt, men jag ska ju springa ikväll. Vaknade klockan halv åtta idag, så jag gick upp på en gång. Annars kan jag inte sova på kvällen. Därför blir det lunch lite tidigare än vanligt. Sen tror jag att jag tar en prommenad efter det, har värsta mensvärken, så då ska man röra på sig (; Men nu ska jag gå ner och sätta pizzan i ugnen. Hare bra!

xoxo //bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0