Måndag

Tjingeling :)
Sitter och kollar på One tree hill, typ bästa serien om du frågar mig. Men hur mår ni idag då? Jag mår bra, har varit en bra dag idag. Varit i skolan till klockan tre som vanligt, har gått bra i skolan idag. Hade spanska på förmiddagen, vi hade glosförhör, men jag vet inte vad jag fick, haha. Sen ritade jag, jakob och tom vi hade jätte kul. Vilket alla mrökte som satt i b -salen eftersom mitt garv hördes ända dit bort, vilket var jätte pinsamt. Men vad ska man göra;p  Sen hade jag ea på eftermiddagen, det gick väll bra. Hittade inte så jätte bra fakta om forskargubbarna, men det gick bra ändå.
Efter skolan har jag suttit och fixat lite i photoshop, men jag är inte riktigt bra på det där än men man får väll hoppas att det kommer i alla fall. Men nu ska jag sluta, hejdå :)


Jag och karro, modelldag


bella, haha hade inget att göra(a)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolig bild på dig!

2009-01-19 @ 21:14:08
Postat av: Julia

Dom var ju jätte fina=)



puss på dig<3

2009-01-25 @ 15:55:32
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0