måndag

Hej på er! :)
Har inte tid att skriva något långt inlägg nu ikväll, ska kolla på tv klockan nio. Den nya serien på trean börjar, Lipstick Jungle. Har varit på prommenad med karro i två timmar, så det är därfört jag skriver så sent. Känns riktigt bra i kroppen att ha gått så länge, vi är riktigt stolta(a)
Men idag var det då första dagen i projektet, vi hade då spanska på förmiddagen, vilket jag tycker suger. Eftersom vi igentligen skulle ha det på eftermiddan denna termin, men de har inte bytt. För att det inte gick, vilket gjorde mig väldigt sur. Men men nog om det. Jobbade ändå ett kapitel i spanskan. Hade ea på eftermiddan, började lite på projektet och fattade projektet om jag ska säga så. Men jag tror jag förstår vad jag ska göra(a)
Efter skolan var ag med min käre vän karolin, vi var hemma hos mig. Kollade lite på tv, spelade guitar hero och sedan var vi på en jätte lång prommenad där vi pratade otroligt mycket. Men det är skönt att prata mycket ibland, man behöver det. I alla fall jag ;p Men nu ska jag sluta, ha det bra!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0