Nyår

Ja jag tänkte skriva om hur kvällen var igår och visa några bilder. Vi kom dit vid sex, då vi började att laga mat, tog ett tag innan vi kom igång, menmen ;p Medans spelade jag, ebba, erik och marre lite spel, något som erik och ebba ville spela. Så jag och marre spelade också, jag tror att spelet hette typ diamanten. Marre som var den som ville spela minst van och erik som helst ville spela förlåora, så det var ju lite kul. Sen när vi hade spelat klart skulle vi äta förätten, det var räkröra med avokado, jätte gott :) Sen väntade de lite innan innan de började stek köttet, så några av oss gick ut och smällde lite raketer, sen tyckte ebba att det lät lite hökt så hon och jag gick in, nästa presic när vi klev innan för dörren så var maten klar. Har tyvär ingen bild på det nedanför, glömmde bort att ta kort, men det var i alla fall oxfilé, potatisgratäng och salad.  Sen väntade vi kanske en halv timme vid bordet innan vi åt efterätt, den var hur god som helst, det var chokladcheesecake med hallon till. Jag måste bara ha det receptet, har aldrig ätit något så gott. Efter de satte sig ebba och erik i soffan och kollade på tv, sen efter ett tag somnade de. Så när vi gick ut vif tolvslaget så sov båda två. Vilket var ju lite synd. Men efter några minuter efter tolv gick jag själv hem, jag var jätte trött, så jag somnade vid ungefär ett. Ja det var min nyårsafton, hur var eran? :)

Lite bilder från igår!
1)2)
3)4)5)  


1. ebba
2.erik
3. Ebba och erik, när vi skjuter raketer
4. förätten
5. efterätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0