onsdag

Helloj bloggläsare :)
Vet att jag inte skrev igår, men jag hade ingen tid för det. Jag hade ju träning igår och sen så ville jag läsa, så jag hann inte. Men jag tänkte skriva nu istället, var ändå ingen speciell dag igår heller. Hade föreläsning på förmiddagen, men den pågick bara i ungefär två timmar istället för tre, så det var skönt. Sen hade vi bild på eftermiddagen, jag ritade en "jätte fin" tullpan, eller det skulle föreställa det i alla fall. Jag kan säga att bild är mitt sämsta ämne ;p önskade att jg kunde rita men tyvär. Senare hade jag träning, det gick inte alls speciellt bra kan jag ju säga men det var ju första träningen(a)
Ja det var tisdagen det.

Sen idag har jag haft hemkunskap hela dagen, vi slutade tidigare ungefär vid två istället för tre. Men vi gjorde en hel del idag. Min grupp var väääldigt oserös, konstigt var med två killar. Skoja, men de var inte bäst på att laga mat i alla fall. Så jag fick göra en hel del, det mesta blev andå bra så det är lungt. Men nu ska jag börja plugga, har träning klockan sju, så det är bara att sätta igång. hare bra :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0