onsdag

God morgon :)
Jag skrev inget igår eftersom att jag inte orkade så jag kan skriva ett inlägg idag istället. I går hade jag Matte och Bild under dagen. Gick faktist bra på matten, känns som om jag verkligen fattar det(a) Sen på bilden, jag behöcer inte ens förklara jag suuuger på bild. Önskar att jag var bra, men man kan ju inte vara bra på allt.  Sen så gick jag typ hem efter skolan direkt typ, sen låste jag lite i min engelska bok hemma. Sen klockan fem så var det dax för träning. Jag körde faktist frivolt, handvolt frivolt, det gick faktist bra, men ändå känndes det som om det inte alls var någon bra träning fast det egentilgen gick bra. Men nu ska jag sluta, ha det bra :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0