onsdag, skolan

Hejsan bloggläsare :)
Sitter här på miniorerna igen, men nu med alexandra (; Har suttit och jobbat i en och en halv timme utan att prata ella ta någon rast. Vilket känns jätte bra, nu harjag inte alls lika mycket projekt kvar som jag hade innan. Ska skriva vad jag har kvar, som ett litet schema på bloggen så kommer jag kommaihåg det. Har haft labb innan lunchen och det gick väll bra, jobbade med steff, alle, karro, mycket bra team. vet inte om jag ska gå hem efter skolan elelr om jag ska stanna kvar och jobba. har IUP samtal klckan kvart i fem, men då kommer jag typ sitta här i två timmar. Sen kom jag framt yill att jag kommer typ dö av svält, så jag tror att jag cyklar hem och jobbar istället. Men nu ska jag sluta skriva och packa ihop grejerna. ha det bra ! :)


         Schema
  •  Skriva om Big bang, egna tankar och åsikter också.
  • Några forskare kvar, Einstein, Hubble och Isaac Newton.
  • Öva glosor till spanskan.
  • Hemkunskapen, uppsatts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0