skolan, 11.01

helloj :)
sitter här och lyssnar på julias gnäll ;p nej men hennes dator är lite konstig så hon bli sur. Hon har varit sjuk ända sen i lördags så det är kul att se henne idag, känns som om det var super länge sen. Men idag igen sitter jag på miniorerna och jobbar, men nu med julia (; Känns mycket skönare att sitta här en på datahyllan, är så mycket folk där. Så du får inte alls lika mycket gjort. Men ska snart börja jobba igen ungefär 45 minuter kvar tills lunch. Men jag är nästan klar med projektet så jag tänkte att det inte gjorde något om jag skrev lite ;p
Men ha det bra, nu ska jag jobba jätte mycket.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var inte mitt fel att jag inte kunde göra punkt och komma, men det funkade ju den i alla fall=P

Det var faktiskt skönt att komma tillbaka, på nåt konstigt sätt:D

2009-01-25 @ 16:02:04
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0