skolan 11.38

tjingeling (:
Sitter här med karro och jobbar, eller okej vi jobbar inte nu men vi ska(a) Sen är det typ mat nu så vi kanske inte hinner, så då kan jag lika gärna skriva klart ett inlägg här. Har haft ea hela morgon så det har varit lite chill, men det är faktist jätte skönt. Och jag har inte bara pratat har faktist jobbat också, har skrivit en sida faktist på datorn.  Vi sitter på miniorernas datorer för att alla andra är upptagna så det är bara vi här :) Vi har tagit lite kort emd hennes kamera också, skulle ha lagt in dem om vi hade haft e kabel men tyvär. Karro ser ut som värsta pluggisen på bilderna, men vill bara säga på bilderna igen ;p hon leker pluggis bara (; Men nu ska jag runda av mitt arbete och sen drar vi oss till lunchen.
Ha en bra dag :)


Frida och jag i sommras

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaad är det jag läser!! ;-))Kramizz

2009-01-20 @ 12:58:11
Postat av: Karru

Vadå LEKER pluggis ? Eller okej då, man blir som man umgås .. ;p Moahahahha :D



löv <3

2009-01-23 @ 14:12:34
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0