söndag

Godmorgon :)
Eller vad jag nu ska säga, klockan är ju faktist tjugo i elva ;p Men jag gick upp klockan kvart över åtta, så jag gick upp tidigt. Men jag har mest kollat på tv och suttit vid datan och kollat på skor och kläder(a) asså jag älskar att göra det, men jobbigt att man inte har pengar till allt man hittar. Men jag har i alla fall varit inne på topshop och hittat lite grejer, som jag gärna vill ha i min garderob. Kommer bild längre ner.
Idag har jag inte mcket planerat, ska träna med mamma men vet inte när. Men kanske vid tolv ungefär. Sen kanske jag hittar något annat att gör. Ska nog läsa lite idag också, har inte hunnit gjort det så mycket i helgen. I engelskan ska vi läsa en bok, så jag måste börja läsa mer :) Men nu ska jag sluta skriva, ha det bra!

Från Topshop :)


Helst vill jag ha den rosa klänningen, de svarta sandalerna och de bruna höga. Alltså allt förutom den svarta klänningen, men jag gillar den också (a) Vad gillar ni mest? :)

Kommentarer
Postat av: Savannah

Omg!Jag älskar gladiator sandalerna!!! vill ha vill ha vill ha vill ha :P

puss och kram!

2009-01-11 @ 12:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0