torsdag

Helloj :)
Ja då var det tosrdag då, bara en dag kvar innan helgen. Känns skönt, är inte så jätte mycket i skolan nu, men det kommer nog bli mer. Har projekt nu och sen måste jag fortsätta på min hemkunskap eftersom att jag vill ha MVG måste uppgiften vara riktigt detalkerad (; Men idag hade vi NO labb på förmiddagen, dte var helt okej. Bättre än föreläsning ialla fall, sen efter kollade vi lite på en film om planeterna ;p På eftermiddan hade vi EA  halva passet och sedan idrott andra halvan. Vi körde styrke övningar, gick inte så jätte bra eftersom att jag har sån otrolig träningsvärk. Igår hade jag ju träning, så jag tänkte eftersom att fristående träningen inte brukar vara så jobbig, så sprang jag 3 km innan. Sen när vi skulle börja så självklartr skulle vi ha en konditionsbana, men det är väll bra att röra på sig, haha :p Sen självklart styrka på det. Men det känns bra efteråt(a)
Sen har jag bara pluggat lite hemma och varit på en prommenad också. MYcket trevligt. Men nu ska jag hopppa i duschen och sedan i säng och läsa lite. Ha det bra!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0