torsdag

shulu :)
Har presic kommit hut duschen och tänkte att jag kunde skriva ett inlägg i bloggen. Vet att det inte blir så mycket bloggande nu när skolan börjar, men jag har inte samma tid då. Vilket är synd, menmen.
Idag var det då andra dagen i skolan, vi hade hemkunskap och ea på förmiddagen. Fick tillbaka min uppgift i Hemkunskapen och jag fick VG, vilket känns jätte bra. Sen fick jag jätte bra kommentarer av henne, så jag känner mig nöjd(a) Sen jobbade jag och julia matte i NO salen, det blev nog ett litet missförstånd. För marie menade nog att vi skulle hemmta ragnar så alla skulle sitta och jobba matte i salen, men vi såg inte ragnar, så vi sa till stefan att säga till honom. Vilket han inte gjorde, vilket inte spelade någon roll för oss. Sen hade vi matte och idrott på eftermiddagen, på idrotten skulle vi typ mäta pulsen och sånt, så det blev ingen idrott. Jätte skönt att ha två lektioner på för och eftermiddagen, vi brukar annars bara har två lektioner på en hel dag. 
Efter skolan drog jag mig hem till julia, jag fick träffa hennes bror som är fyra månader för första gången. Han är super söt, haha han log åt mig också. Då blev jag glad(a') Vi hade lite skojsigt lite prat m.m. 
Men nu ska jag spela guitar hero med min syster och sedan läa. Ha det bra!

pussisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0