21.44

Sitter här och kollar på CSI, riktigt bra program faktiskt.
Idag hade jag och danni en liten mysdag inne hos henne.
Det regnade ju oavbrutet så vi satt inne och pratade m.m.
Sen efter jag var hos henne fick jag skjuss hem, slängde i mig lite mat och sedan träning.
 Gick faktiskt bra tycker jag, men jag fick sluta och köra styrka efter ett tag.
Min streckning i benet har flyttat sig nu.
Det kändes bra under dagen men skulle nog kanske ha vilat från träningen idag.
Men det är lätt att vara efterklok.
Nu ska jag kolla klart på tv och sedan läsa, Godnatt!


PUSS

Kommentarer
Postat av: danni

nämen vilka snyggingar :D

2009-07-10 @ 21:15:56
URL: http://alovesong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0