jogging

Ska snart hoppa i duschen, har varit ute och sprungit, haha är nu förvånade. Det känns som om det är det ända jag gör när jag skriver i bloggen, men det är inte sant. Det kändes bra, men jag har någon muskelstreckning i låret tror jag så det kändes ju. Men jag klarar inte av att inte röra på mig, det går inte. Efter jag duschat ska jag och syster göra pannkakor, yummi! Sen måste jag på något sätt till centrum, antingen själv eller med någon. Tror jag ska byta shortsen jag köpte. Aja nu ska jag inte sitta här och stinka, ha den bra dag!

Bild tagen av syster, det finns iallafall på hennes data(a)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma-Gill<3

bells är du hemma på lördag ?:D <3

2009-07-08 @ 14:08:53
URL: http://emmagill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0