lördag

Hejsan!
Hur är det med alla idag då? Själv är det jättebra, efter en prommenad tycker jag man blir mycket gladare.
 Igår blev det bara ett inlägg, jag låg och solade hela dagen fram till 4 ungefär,
sen skulle vi åka till Alvin som lill kusinen heter.
Han är så otroligt söt, att man kan vara sådär liten.
Vi åt iallafall pizza där med faster och jocke(hennes sambo), sen blev det naturgodis efteråt.
Gud vad jag älskar naturgodis, godare än vanligt enligt mig.  
Nu ska jag kolla igenom alla bilde från igår, ha det bäst!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Aneta

Älskar dina fotografier.-

Du är jätte jätte duktig på att fota och redigera, så kul att se!

2009-07-21 @ 06:07:38
Postat av: bella

hihi, tack så mycket! :)<3

2009-07-21 @ 11:06:43
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0