om fredagen

God morgon eller nått!
Det blev inga inlägg igår men det blev ingen tid över för det. I början skulle vi ju ut och segla, men vädret på morgonen var väl inte det bästa, åska och spöregn. Kanske inte ett väder man seglar i, så vi bestämmde att jakob skulle komma till viksjö. Så alle och jag åkte först till centrum och sedan till tom. Efter ett tag så kommer tom och jakob ut genom hans dörr och säger att de har varit ute på baksidan och haft vattenkrig. Så jag hinner knappt ställa min fot på deras gräsmatta, så häller tom en hink vatten över mig. Alltså blev det ett tillvattenkrig, men det var kul. Jag tror jag var blötast av alla.
Sen gick vi in och kollade på S.O.S, eftersom att vi inte seglade så tog vi med oss seglingen till oss, sa jakob. Sen kom toms vänner robin och patrik(bosse) och kom också in hos tom. När klockan var runt fem så bestämmde vi oss för att grilla och tom klarade det faktiskt, jag är stolt tom(; Sen klockan sex skulle alle hem och tydligen jakob med så då var det bara jag kvar, haha. Så var det någon som tyckte att vi skulle åka till godispalatset och köpa godis, så jag fick åka moppe. Haha jag har längtat efter det, så himla kul tycker jag(a) Och det blev mycket moppe kan jag säga, först till godispalatset, sedan stadium, sen till mig, sen till robin, sen till patrik och tillslut till tom. När vi kom hem till tom var väl klockan runt nio, så vi satt och kollade på film och chillade till klockan 12 då robin skjussade hem mig. Ja det var en långdag kan jag säga och jag åt frukost och en korv på hela dagen. Vilket är helt sjukt, jag som äter hela tiden typ. Men jag lever ju, haha. Nu ska jag sluta skriva.

Bild tagen och redigerad av mig, modell: julia

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0