shopping!

Hejsan alla glada!
Hur är det med er då?
 Själv är det jättebra, jag är suuuper glad. Har fått shoppa idag.
Eftersom att vi är på landet så behöver jag ju skjuss för att komma någonstans
och alla här är så himla lata att de inte vill lyfta häcken.
Men idag så åkte vi för att handla och jag fick gå in i lite affärer.
Fick en klänning på H&M av mamma, sen köpte jag en skinnväst som jag har suktat efter.
 Så nu är den avprickad från klädlistan.
Här kommer lite bilder från shoppingen.

Skinnväst,

Blå klänning :)

Trosor från gina, som köptes i tisdags :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marika

SV: Hehe okej, vi gillar't. :D



hur är det med dig då bells? länge sen man hörde något från dig! <3

2009-07-25 @ 21:19:04
URL: http://poignant.blogg.se/
Postat av: Alexandra Öhman

jätte fiin blå klänning ! :) <3

2009-07-30 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0