tisdag

Helloj!
Hur är det med alla idag då? :)
 Själv är det bra, vädret är sämst men det är ganska mysigt ändå.
Skulle ju inte göra något om det var skinande sol och 30 grader, men det är helt okej som det är.
 Vi ska åka och handla senare, kanske kan smyga in på gina trivot och hm, kolla lite på kläder(a)
Det är ändå tråkigt väder så varför inte.
 Nu ska jag kolla om jag fått något mail från facebook,
har försökt registrerat mig fyra gånger för er som säger att jag ska skaffa det.
Men jag tror inte att de på facebook vill att jag ska ha det (;
Sen ska jag äta lunch och sedan gå runt sjön med mamma. Ha en bra dag!

Tagen och redigerad av mig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ;-)

Sötnos<3

2009-07-21 @ 19:50:20
Postat av: Julia

Jag gillar verkligen den där bilden<3

2009-07-21 @ 22:19:11
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0