Fredag - R.I.P Michael Jackson

Godmorgon!
Såg att jag bara skrev ett inlägg igår, oops.
Men jag var med alle och julia och sedan var det träning.
Sen blev det ingen data efter det.
Men jag hade iallafall super trevligt med julia och alle igår,
det blev bak, skratt, prat och sol.

Föresten, har ni sätt nyheterna!
Michael Jackson död, avled i sitt hem pågrund av hjärtstillestånd.
SOS fick larmsamtalet klockan 21.12(svensk tid) igår.
Han blev bara 50 år och fick aldrig chansen att göra sin sista konsert.
MichaelJackson.jpg MichaelJackson image by rnbmusicblogdotcom1

PUSS

Kommentarer
Postat av: alle

jag såg det de e ju sorgligt!! :(

2009-06-26 @ 11:19:34
Postat av: Alina

God morgon! :)

2009-06-26 @ 11:43:39
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0