Lördagsmorgon- FALUN

Sitter här och är trött, gick upp klockan 10 över sju typ.
Tvättade ansiktet satte upp håret slarvigt i en knut och in med linserna.
Orkar verkligen inte sminka mig, tror jag kommer sova på tåget, eller inte vi får se.
Jag tror att jag har packat klart allt, något mer kanske ska i väskan. Sen är jag klar.
Nu måste jag bara tagga till lite, känner mig väl inte helt lucklig över att åka, men det försvinner nog.
När jag väl kommer dit så kommer det nog bli kul.
Nej nu ska jag packa det sista, ha det bra!

haha, Ebba och Jonas

PUSS

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Gud! :O

Ebba ser ut som värsta modellen eller nåt. :)<3

2009-06-20 @ 16:45:44
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0