måndag- styrka klar

Godmorgon eller vad man ska säga.
Sitter här svettig och ska hoppa i duschen snart.
Har presic gjort klart styrkan och mjukan som vi fick i falun.
Trodde inte att det skulle vara såhär jobbigt, men det känns mest i benen.
Kan vara för att jag har gått en hel del och snabbt.
Så nu när det kom benstyrka blev mina ben inte så glada.
Ska springa ikväll också så vi får väl se hur benen pallar det. Men det ska nog gå bra.
Sen efter duschen ska jag äta frukost, jag har inte gjort det än.
Vilket inte är likt mig, gick upp kvart i åtta men ändå inte ätit frulle.
Måste vara något fel på mig, haha.
Sen någon gång under dagen ska jag till alle och bada med gympatjejerna.
Ha en bra dag!

Jag och mickan kör styrka i falun.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0