onsdag- födelsedagsbarn

Hej på er. Hur har dagen varit då?
Min har iallafall varit jättebra, hade ea på förmiddagen och
 efterom att jag inte har något att göra, så var det väldigt chill.
Fick reda på att jag fick VG på mitt matteprov också, vilket jag är jättenöjd med.
Idag var det laxpudding i skolan, så jag och ppp drog hem till karro och gjorde våfflor.
Och det blev mycket "din mamma" under den lunchen kan jag säga,
men mycket skratt också. Efter det var det engelska
så jag, alle och steff var nere på graninge med lite andra männsikor och hade dte bra.
Måste också säga att min kusin Tilda fyller år idag, GRATTIS TILL HENNE.
Ska dit och gratta henne vid halv sex och efter det träning.
Det var allt för mig, ha det bra!


Söt bild på tilda, som fyller fem idag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Waitsh

Okej, e den bra?

ska lixom köpa en system om några månader...

2009-06-03 @ 19:58:14
URL: http://waitsh.blogg.se/
Postat av: alle

"din mamma e sen" haha :P fett cooola vi e!!

2009-06-03 @ 21:32:32
Postat av: Vera

va? Haha är det din kusin :P Praoade på hennes förskola och kommer ihåg att hon var super snäll :)

2009-06-03 @ 22:37:38
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Olls.webblogg.se Kommentera & läs!

2009-06-04 @ 11:52:01
Postat av: Julia

"Din mamma"!! Haha, vi är så jäkla coola. Tänk om vi hade sagt det till den där personen :P

2009-06-04 @ 19:48:31
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0