Onsdag

Godmorgon!
Sitter och kollar lite på tv, tänka rensa lite kläder sen.
Kolla om det är något jag kan sälja här på bloggen.
Sen klockan tjugo över elva ska jag vara hos optikern, så det är det jag har planerat idag.
Kanske hittar på något annat, vet inte än.
Nu ska jag äta frulle, så kommer bilder från igår.


Jag när vi sitter utanför och väntar.

Johanna och Nora också utanför skansen.


Johanna, jag och Emma-gill under den varma dagen.


Mickan och nora, väntar också på att det ska börja.


Jenny var där fast hennes fot är helt bajs, grymt tjejen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Såklart jag var där! :) Ville ju inte missa något så skoj med er. Bästa dagen med er tjejor! :D <3

2009-06-24 @ 16:12:40
URL: http://jeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0