19.31

Har kommit hem från centrum nyss, varit och kollat på solglasögon till mig.
Men självklart hittar jag inga när jag behöver ett par. Men jag får ta mina gamla.
Ska ju på allsång imorgon och kommer vara där sen klockan halv sju på morgonen.

Idag var jag ju hos alexandra med några gympatjejer.
Bästa dagen att bada på kan jag säga, gud vad härligt det var.
Vi låg bara vid poolen och hoppade i poolen när vi kännde för, kan det bli bättre.
Sen hämtade pappa mig och vi åkte till onoff, köpte en plattång.
Ångplattång eftersom att vi använder det en del så sliter inte den här på håret, mycket bra.
Nej nus ka jag springa, ha det gött!


Tjejorna idag.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma-Gill<3

de går inte att kopiera bilder från din blogg:/ <33

2009-06-22 @ 21:51:24
URL: http://emmagill.blogg.se/
Postat av: alex

bella är ingen badkruka ?! ;o wooohaw

didn't know !

tackar för dagen. <333

2009-06-22 @ 22:27:29
URL: http://bbaralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0