11 Mars, onsdag

Tudilu i stugan :) Känns som om det var jätte länge sen jag skreb, ledsen för det. Känns som om jag säger det hela tiden, men inte blir det bättre för det. Men jag ska skärpa mig, sista gången jag säger det nu. Igår hände det inte så mycket. En vanlig skoldag bara, efter var jag med karro. Tills klockan fem, sen var det dax för träning. Gick väl inte så jättebra men det är bara bita ihop och ta nya tag. 
Ja idag hade jag EA, hela dagen. Så otroligt skönt. Det kändes som om jag fick mycket gjort också. Jobbade med projektet och hemkunskap. Skriver om dödshjälp, där jag ska göra kampanjer både mot och för. Det är lite krångligt. Mne jag tror nog att det blir bra tillslut. Nu ska jag bara sitta vid datan och ta det lugnt. Klockan fyra kommer moster och kusinerna. Ska bli kul har inte träffat dem på ett tag. Brukar inte träffa dem så ofta, men det blir två dagar irad nu. Eftersom mormor fyller år i morgon. Men nu ska jag sluta!

 
PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

Cool bild! :) <3

2009-03-12 @ 21:26:18
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Karrobarro

Aaa ! :) Undra vem som har tagit den ? (a) <333

2009-03-13 @ 06:57:09
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0