12.39

Jag har glömt att berätta att jag beställde tröjan med Heidi Klum från Nelly. Jag älskar verkligen den tröjan. I alla fall så höll jag på att göra min lunch och kom på att den kanske hade kommit. Så jag gick ut och öppnade brevlådan och gissa vad?! Där låg min tröja(a) Jag blev superglad, så nu hänger den prydligt i min garderob. Jag älskar verkligen Nelly.com det tar ca 2 dagar att få det du beställt. Vilket är otroligt fort.
Ja idag händer inte mycket. Jag har precis ätit lunch och har ingen aning om vad jag ska göra. Jag trodde att jag skulle vara med karro men hon kunde tydligen inte. Så jag får väll försöka komma på något annat. Ja vad ska ni hitta på idag då, något kul? :) 
Ja det var allt för mig, ha det bra!

 
Nu är den min! :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: S

Den va faktikst fin!<3

2009-03-02 @ 13:58:01
Postat av: Jenny

Jag har också kollat på den tröjan och måste bara säga att den finns i en affär i stan för typ 100 kr billigare ;) <333

2009-03-02 @ 16:28:11
URL: http://jeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0