16 Mars, måndag

Hejsan!
Sitter och väntar på mamma som ska ut och springa. Ska cykla med, lite trist att jag inte själv ska springa. Är sjuk, har ont i halsen och hostar, så det känns inte som en jättebra ide. Men det är väl bra att vila också, men eftersom att det inte blir någon träning imorgon, så ville jag springa idag. Kusin fyller år imorgon, så det blir ingen träning och sen nu när jag är sjuk så har jag två anledningar. Idag var det först skoldagen för veckan, det kändes väl bra. Blev väl inte så jättemycket gjort på ean, vilket jag ångrar nu. Så nu får jag jobba, inge snack bara plugg. Sen efter skolan cyklade jag hem direkt. Kollade lite på tv och åt mackor med ett glas oboy. Nej nu ska jag cykla med mamma, hur har eran dag varit idag då?  Jag hoppas på bra, ha en skön kväll!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0