16.07

Hejsan (: Sitter här och äter frukt med kezo och cashewnötter, min sya favorit. Det är jätte gott och nyttigt också. Jag hade skrivit jätte mycket sen bara försvann det. Vilket suger. Jag hatar när det händer. Så nu orkar jag inte sitta och förklara om allting igen. Sitter iallafall och pluggar med hemkunskapen, det handlar typ om allsidig kost m.m. Inte min starka sida kanske men vad ska man göra lixom.  Ja idag hade vi i allafall idrottsdag, jag och vännerna hade valt badminton. Det var faktiskt jättekul, trodde inte det. Jag, savannah, julia och alle köpte lunch på statoil, haha. Tycker synd om de som jobbade där, men det är en annan historia (; nej nu kan jag inte sitta här och lata mig. Måste fortsätta att jobba med hemkunskapen, ha det gött! :)

Visst är bilden gulig (;

PUSS

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag tycker du kan lägga upp lite av de bilderna vi tog, jag vill ha dem ! (a) :D



PUSS PÅ DIG, GULLUNGE <3

2009-03-05 @ 18:15:31
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tyckte den där bilden var lite läskig...:S

2009-03-05 @ 20:20:11
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0