17 Mars, tisdag

Godkväll på er :)
Sitter här i sängen och väntar på att Desperate Housewives ska börja. Kom hem från Kusinen klockan halv åtta, hon fyller sju är idag. Grattis Julia gumman! :) Vi var där och ät fika, så jag kännes mig som en köttbulle, haha men sånt får man ta när det är kalas ;p Innan vi drog till kusinerna så gjorde jag inte mycket, satt och läste lite Frida. Idag hade vi föreläsning och musik i skolan. Föreläsning tyckte jag var kul och musiken var väl sådär. Men det är inte direkt ett ämne jag gillar speicellt mycket. Inte min grej lixom.  Jag och karro var i centrum på rasten och jag glömde min strumpa där när jag provade ett par skor(a) Känns jätte pinsamt att säga så, men jag hade nylån strympbyxor under så jag glömde att jag inte hade på mig den ena. Men det pinsamma var att jag gick runt så i skolan. Ingen sa något till mig, förutom julia senare under dagen. Ja det var min roliga dag, eller vad man ska säga. Hur har rean dag varit idag då? Hoppas bra. Nu ska jag sluta.


PUSS


Kommentarer
Postat av: Karrobarro

Sv: Vi får väl trösta oss med att vi var väldigt oseriösa den dagen .. ;p

Puss <3

2009-03-17 @ 21:23:09
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0